Początek strony
Wróć na początek strony Alt+0
Przejdź do wyszukiwarki Alt+1
Przejdź do treści głównej Alt+2
Przejdź do danych kontaktowych Alt+3
Przejdź do menu górnego Alt+4
Przejdź do menu lewego Alt+5
Przejdź do menu dolnego Alt+7
Przejdź do menu bocznego Alt+8
Przejdź do mapy serwisu Alt+9
Menu wysuwane
Herb podmiotu Biuletyn Informacji Publicznej URZĄD GMINY OSTRÓW WIELKOPOLSKI
Menu góra
Strona startowa Jednostki organizacyjne samorządu terytorialnego Urząd Gminy Struktura organizacyjna Stanowiska ds. gospodarki komunalnej i przestrzennej
Poleć stronę

Zapraszam do obejrzenia strony „Stanowiska ds. gospodarki komunalnej i przestrzennej, bieżące, menu 139 - BIP - URZĄD GMINY OSTRÓW WIELKOPOLSKI”

Zabezpieczenie przed robotami.
Przepisz co drugi znak, zaczynając od pierwszego.

P ) # @ % R F 3 - 0 A w s f d A P # @ :

Pola oznaczone są wymagane.

Treść główna

Stanowiska ds. gospodarki komunalnej i przestrzennej

Stanowiska ds. gospodarki komunalnej i przestrzennej

Stanowisko do spraw gospodarki komunalnej i przestrzennej:

  1. administrowanie, gospodarowanie i zarządzanie lokalami mieszkalnymi i użytkowymi,
  2. prowadzenie spraw związanych z dodatkami mieszkaniowymi,
  3. przyznawanie lokali mieszkalnych, w tym socjalnych i zastępczych ,
  4. przyjmowanie zakładowych budynków mieszkalnych ,
  5. prowadzenie spraw związanych z zaopatrzeniem w energię elektryczną ,
  6. nadzorowanie funkcjonowania i modernizacji oświetlenia ulicznego,
  7. wymiar czynszów i opłat za lokale mieszkalne i użytkowe,
  8. prowadzenie i koordynowanie spraw związanych z opracowaniem i realizacją planów zagospodarowania przestrzennego gminy,
  9. przygotowanie materiałów do studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy,
  10. prowadzenie spraw związanych z ustaleniem warunków zabudowy i zagospodarowania terenu,
  11. prowadzenie spraw związanych z ustaleniem nazw miejscowości, ulic i obiektów fizjograficznych oraz numeracji nieruchomości,
  12. budowa, modernizacja i konserwacja dróg gminnych, ulic, mostów i placów oraz nadzór nad ich konserwacją,
  13. utrzymanie gminnych obiektów użyteczności publicznej oraz obiektów administracyjnych gminy,
  14. wnioskowanie w sprawie zaliczania dróg do właściwej kategorii oraz zmiany tych kwalifikacji,
  15. wydawanie zezwoleń na zajmowanie pasa drogowego na drogach gminnych i lokalnych,
  16. nadzór nad zagadnieniami związanymi z grzebalnictwem ludzi, budowa, modernizacja i utrzymanie cmentarzy komunalnych oraz współpraca w tym zakresie z parafiami wyznaniowymi,
  17. prowadzenie spraw z zakresu transportu publicznego .

Metryka

data wytworzenia
2003-07-01
data udostępnienia
2003-07-01
sporządzone przez
Lubieniecki Karol
opublikowane przez
Lubieniecki Karol
ilość odwiedzin
824
rejestr zmian
Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.