Początek strony
Wróć na początek strony Alt+0
Przejdź do wyszukiwarki Alt+1
Przejdź do treści głównej Alt+2
Przejdź do danych kontaktowych Alt+3
Przejdź do menu górnego Alt+4
Przejdź do menu lewego Alt+5
Przejdź do menu dolnego Alt+6
Przejdź do mapy serwisu Alt+8
Menu wysuwane
Herb podmiotu Biuletyn Informacji Publicznej URZĄD GMINY OSTRÓW WIELKOPOLSKI
Menu góra
Strona startowa Przydatne informacje Rejestr zmian
Poleć stronę

Zapraszam do obejrzenia strony „Start - "Utwardzenie placu przed budynkiem Urzędu Gminy przy ul. Gimnazjalnej 5, Gmina Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie" - Rejestr zmian, rejestr 1436, menu 9, artykuł 1436 - BIP - URZĄD GMINY OSTRÓW WIELKOPOLSKI”

Zabezpieczenie przed robotami.
Przepisz co drugi znak, zaczynając od pierwszego.

P ) # @ % R F 3 - 0 A w s f d A P # @ :

Pola oznaczone są wymagane.

Treść główna

Rejestr zmian

Publikacja aktualności 'Zawiadomienie o wszczęciu postępowania z udziałem społeczeństwa'

Z A W I A  D O M I E N I E 

                                                                                                

Działając na podstawie art. 33 ust. 1, w związku z art. 79 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2017 r., poz. 1405 ze zm.) zawiadamiam, że wszczęto postępowanie w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na: „Budowie fermy drobiu składającej się z dwóch kurników  wraz z budynkiem magazynowym na terenie działek ewidencyjnych Nr 1355, 1356/1, obręb Gorzyce Wielkie oraz działek nr 141/1, 141/2 i 138, obręb Topola Mała ”.

Przystąpiono również do przeprowadzenia oceny oddziaływania przedmiotowego przedsięwzięcia na środowisko. Organami właściwymi do wydawania opinii i dokonania uzgodnień raportu oddziaływania inwestycji na środowisko są: Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska w Poznaniu i Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Ostrowie Wielkopolskim oraz Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej Wody Polskie.

Jednocześnie zawiadamiam wszystkich zainteresowanych o możliwości zapoznania się z dokumentacją sprawy oraz  składania uwag i wniosków w terminie 30 dni od daty podania do publicznej wiadomości niniejszego obwieszczenia tj. od 21.06.2018  r. do 21.07.2018 r. (włącznie).  

 Z dokumentacją można zapoznać się w  tutejszym Urzędzie Gminy   Al. Powstańców Wielkopolskich 12, pok. Nr 27, natomiast uwagi i wnioski należy składać w Urzędzie Gminy,  pokój Nr 2 (kancelaria ogólna) lub w formie elektronicznej pod adresem: srodowisko@ostrowwielkopolski.pl

 

Złożone uwagi i wnioski zostaną rozpatrzone przed wydaniem decyzji .

 

 

 

                                                                /-/   Piotr Kuroszczyk

                                                           Wójt Gminy Ostrów Wielkopolski

 

Metryka

data wytworzenia
2018-06-18
data udostępnienia
2018-06-18
sporządzone przez
opublikowane przez
Monika Bednarek
data wykonania
2018-06-18
Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.