Raport o stanie gminy za 2022 r.
Raport o stanie Gminy za 2022 r. (pdf)
Zgodnie z art. 28 aa ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz.U.2023 poz.40) Wójt Gminy Ostrów Wielkopolski przedstawia Radzie Gminy Ostrów Wielkopolski raport o stanie Gminy Ostrów Wielkopolski za rok 2022.
Raport obejmuje podsumowanie działalności Wójta w roku poprzednim.
W debacie nad raportem mogą zabierać głos radni oraz mieszkańcy gminy.
Mieszkaniec, który chciałby zabrać głos w debacie zobowiązany jest złożyć Przewodniczącemu Rady Gminy Ostrów Wielkopolski pisemne zgłoszenie poparte podpisami co najmniej 20 osób. Zgłoszenie składa się najpóźniej w dniu poprzedzającym dzień, na który zwołana została sesja, podczas której ma być przedstawiany raport o stanie gminy. Mieszkańcy są dopuszczani do głosu według kolejności otrzymania przez Przewodniczącego Rady zgłoszenia. Liczba mieszkańców mogących zabrać głos w debacie wynosi 15, chyba że Rada postanowi o zwiększeniu tej liczby.
Sesja, na której odbędzie się debata nad raportem o stanie Gminy Ostrów Wielkopolski, planowana jest na 28 czerwca 2023 roku. W związku z powyższym zgłoszenia będą przyjmowane do dnia 27 czerwca 2023 roku do godziny 15.00 w biurze Rady Gminy Ostrów Wielkopolski (ul. Gimnazjalna 5, 63-400 Ostrów Wielkopolski, pok. 22, tel. 62/734-62-22) lub za pomocą poczty elektronicznej pod adresem biuro_rady@ostrowwielkopolski.pl