Początek strony
Wróć na początek strony Alt+0
Przejdź do wyszukiwarki Alt+1
Przejdź do treści głównej Alt+2
Przejdź do danych kontaktowych Alt+3
Przejdź do menu górnego Alt+4
Przejdź do menu lewego Alt+5
Przejdź do menu dolnego Alt+6
Przejdź do mapy serwisu Alt+8
Menu wysuwane
Herb podmiotu Biuletyn Informacji Publicznej URZĄD GMINY OSTRÓW WIELKOPOLSKI
Menu góra
Strona startowa Zamówienia publiczne 2022
Poleć stronę

Zapraszam do obejrzenia strony „Dostawa urządzeń wielofunkcyjnych w ramach projektu „Cyfrowa Gmina” - 2022, menu 361, artykuł 4277 - BIP - URZĄD GMINY OSTRÓW WIELKOPOLSKI”

Zabezpieczenie przed robotami.
Przepisz co drugi znak, zaczynając od pierwszego.

P ) # @ % R F 3 - 0 A w s f d A P # @ :

Pola oznaczone są wymagane.

Treść główna

2022

Dostawa urządzeń wielofunkcyjnych w ramach projektu „Cyfrowa Gmina”

Dostawa urządzeń wielofunkcyjnych w ramach projektu „Cyfrowa Gmina”

 

Tryb podstawowy  bez negocjacji, o którym mowa w art 275 pkt 1 ustawy Pzp 

Nr sprawy: IGK-PZ.271.1.34.2022

Ogłoszenie o zamówieniu (pdf)plik do pobrania
SWZ (doc)
plik do pobrania
Załączniki do SWZ (zip)plik do pobrania
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia (pdf)
plik do pobrania
Odpowiedzi na pytania i zmiana treści SWZ 18 11 2022 (doc)
plik do pobrania
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia 2 (pdf)plik do pobrania
Odpowiedzi na pytania i zmiana treści SWZ 22 11 2022 (doc)plik do pobrania

Informacja na temat kwoty jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia (pdf)

plik do pobrania

Informacja z otwarcia ofert (pdf)

Plik do pobrania

Metryka

sporządzono
2022-11-17 przez Kruszyk Marlena
udostępniono
2022-11-17 12:30 przez Kruszyk Marlena
zmodyfikowano
2022-11-25 13:52 przez Kruszyk Marlena
zmiany w dokumencie
ilość odwiedzin
422
Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.