Zawiadomienie w wszczęciu postępowania- farma fotowoltaiczna-Gutów
Nr OSR-OŚ.6220.19.2023
ZAWIADOMIENIE O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA
Na podstawie art. 49 i art. 61 § 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2023 r., poz. 775), w związku z art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz w ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2023 r., poz. 1094 z późn. zm.) zawiadamiam, że zostało wszczęte postępowanie w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla planowanego przedsięwzięcia p.n.:
„Budowa farmy fotowoltaicznej Ostrów Wielkopolski o mocy do 80 MW w obrębie Gutów, na terenie działek ewidencyjnych nr 5, 6, 153/1, 156, 183, 184, 186/1, 186/2, 186/3, 188”
Z aktami sprawy można się zapoznać w Urzędzie Gminy Ostrów Wielkopolski, z siedzibą w Ostrowie Wielkopolskim ul. Gimnazjalna 5, pok. Nr 14 w terminie od dnia 30.08 – 13.09.2023 r. (włącznie).
Karta informacyjna przedsięwzięcia (pdf).
Jednocześnie informuję strony postępowania o wystąpieniu do organów ochrony środowiska tj. Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Poznaniu, Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Ostrowie Wielkopolskim oraz Państwowego Gospodarstwa Wodnego, Wody Polskie, Zarząd Zlewni w Kaliszu o wydanie opinii, co do konieczności przeprowadzenia dla planowanego przedsięwzięcia oceny oddziaływania na środowisko.
/-/ Piotr Kuroszczyk
Wójt Gminy Ostrów Wielkopolski