Obwieszczenie o wyłożeniu do publicznego wglądu zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestzrennego gminy Ostrów Wielkopolski
Ostrów Wielkopolski, 13 wrzesień 2023 r.
OBWIESZCZENIE WÓJTA GMINY OSTRÓW WIELKOPOLSKI
o wyłożeniu do publicznego wglądu zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania
przestrzennego gminy Ostrów Wielkopolski
Na podstawie art. 11 pkt 7 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. 2023 poz. 977), art. 39 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2023 r. poz. 1094 z późn. zm.) oraz uchwały nr LIV/536/2022 Rady Gminy Ostrów Wielkopolski z dnia 29 grudnia 2022 r. w sprawie przystąpienia do sporządzania zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Ostrów Wielkopolski
zawiadamiam wyłożeniu do publicznego wglądu projektu
zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Ostrów Wielkopolski
wraz z prognozą oddziaływania na środowisko w dniach od 21 września 2023 r. do 18 października 2023 r. w siedzibie Urzędu Gminy Ostrów Wielkopolski, ul. Gimnazjalna 5, 63-400 Ostrów Wielkopolski, w godzinach pracy Urzędu oraz o publikacji na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy Ostrów Wielkopolski (https://bip.ostrowwielkopolski.pl)
Dyskusja publiczna nad przyjętymi w projekcie zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Ostrów Wielkopolski rozwiązaniami odbędzie się w dniu 05 października 2023 r. o godz. 11.00 w budynku Urzędu Gminy Ostrów Wielkopolski, ul. Gimnazjalna 5, 63-400 Ostrów Wielkopolski.
Zgodnie z art. 18 ust. 1 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz art. 39 ust. 1 ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko, każdy kto kwestionuje ustalenia przyjęte w projekcie studium oraz w prognozie oddziaływania na środowisko może wnieść uwagi.
Uwagi do projektu studium należy składać w formie pisemnej do Wójta Gminy Ostrów Wielkopolski w nieprzekraczalnym terminie do dnia 10 listopada 2023 r.:
- pocztą na adres Urzędu Gminy Ostrów Wielkopolski, ul. Gimnazjalna 5, 63-400 Ostrów Wielkopolski,
- ustnie do protokołu w siedzibie Urzędu Gminy Ostrów Wielkopolski, ul. Gimnazjalna 5, 63-400 Ostrów Wielkopolski - Wydział Planowania Przestrzennego, w godzinach pracy Urzędu,
- za pomocą środków komunikacji elektronicznej na adres e-mail: planowanie@ostrowwielkopolski.pl, bez konieczności opatrywania ich kwalifikowanym podpisem elektronicznym, lub za pośrednictwem platformy usług administracji publicznej ePUAP
Uwaga powinna zawierać imię i nazwisko lub nazwę jednostki organizacyjnej, adres oraz oznaczenia nieruchomości (nr działki, arkusz mapy), której uwaga dotyczy.
Organem właściwym do rozpatrzenia uwag i wniosków jest Wójt Gminy Ostrów Wielkopolski.
Wójt Gminy Ostrów Wielkopolski
/-/ Piotr Kuroszczyk
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, zwanym dalej RODO, informuje, że:
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w Urzędzie Gminy Ostrowie Wielkopolskim jest Wójt Urzędu Gminy z siedzibą w Ostrowie Wielkopolskim, ul. Gimnazjalna 5, 63-400 Ostrów Wielkopolski.
- Inspektorem Ochrony Danych Osobowych jest Pani Ewa Galińska, tel. 531 641 425, e-mail: inspektor@osdidk.pl
- Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji zadań publicznych zgodnie z art. 6 1 lit. c RODO (tj. przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze) i art. 6 ust. 1 lit. e RODO (tj. przetwarzanie jest niezbędne do wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej administratorowi) z zakresu administracji samorządowej lub administracji rządowej nałożonych ustawą z dnia 14 czerwca 1960 r.- Kodeks Postępowania Administracyjnego, Art. 104 ( Dz. U. z 2017 r., poz. 1257), ustawą z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych Art. 29 ust. 2 ( Dz.U. z 2016r., poz. 1440 ze zm.).
- Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny na załatwienie sprawy będącej następstwem prowadzonego postępowania administracyjnego, udzielenia informacji na wniosek, rozpatrzenia wniosku lub skargi. Zgodnie z terminem określonym w instrukcji kancelaryjnej.
- Państwa dane osobowe mogą być udostępniane zgodnie z odrębnymi przepisami służbom, organom administracji publicznej, prokuraturze oraz innym podmiotom, jeżeli wykażą w tym interes prawny w otrzymaniu danych.
- Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich lub organizacji międzynarodowych.
- Posiada Pani/Pan prawo do: żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, ograniczenia przetwarzania; prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do usunięcia danych – na warunkach określonych w RODO, prawo do cofnięcia zgody, w przypadku, gdy podstawą przetwarzania była wydana zgoda.
- W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych.
- Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym i jest Pani/Pan zobowiązana/y do ich podania; w przypadku niepodania danych osobowych niemożliwe będzie wydanie decyzji.
- Pani/Pana dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany w tym również nie będą wykorzystywane do profilowania.